Uzņēmuma veiksmes atslēga ir prasme savus mērķus pamatot par labu klientu vajadzībām. Klientu vēlmju izpratne attīstīs Jūsu pašu biznesu.

Klientu vadība

Ja Jūsu uzņēmumā klientus apkalpo vai ar tiem sazinās vairāk nekā viens darbinieks, tad jau ir nepieciešams vadīt attiecības ar klientu. Galvenais izaicinājums ir klientu apmierinātība un viņu vajadzību sabalansēšana ar paša uzņēmuma attīstību. Klientu attiecību veidošanai noderēs stratēģija un vadlīnijas, papildus būs vajadzīgi rīki, kas palīdzēs pildīt šo stratēģiju un atvieglos sadarbību ar klientiem. Rīki var būt dažādi: līgumi ar klientiem, mārketinga aktivitātes u.c. Lai arī ko izvēlēsieties, galvenais ir nodrošināt personīgas attiecības ar klientiem.

Rūpējoties par klientu vadību, Jūs iegūstiet:

  • Pārskatāma klientu vēsture
  • Pārvaldītas mārketinga aktivitātes un pārdošanas rezultāti
  • Parocīgi izmantojami klientu kontakti
  • Ērta savstarpējā komunikācija ar klientu

Šo risinājumu jau izvēlējušies:

Intrac
 
 
 
 
 

Iesakām aplūkot arī: